საწრეო მუშაობა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში.
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა.
წრის სახელწოდება: „ჩვენი ენა ქართული“
სკოლა: სსიპ. მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ მუხურჩის
საჯარო სკოლა.
კლასი: დაწყებითი საფეხური
სასწავლო წელი: 2019-2020. I-ლი სემესტრი (2
ოქტომბერი-25 დეკემბერი) წრის ხელმძღვანელი: ნონა თოფურია.
წრის მიზანი:
·
მოსწავლის ცოდნის გაღრმავება ეროვნული სასწავლო გეგმის
მოთხოვნის შესაბამისად. საწრეო მუშაობა საჭიროა მოსწავლეთათვის, რათა მეტი ცოდნა დაუგროვდეთ
ქართულ ენასა და ლიტერატურაში.
·
მოსწავლეებში დავნერგოთ ცოცხალი სიტყვის მაღალი კულტურა.
გამოვავლინო და გავაღრმავო მხატვრული კითხვის ბუნებრივი მონაცემები. გავუმდიდროთ ლექსიკური
მარაგი გამოუმუშავო შემეცნებითი და ანალიტიკური უნარები.
წრის დახასიათება:
წრე წარმოადგენს
იდეურ აღმზრდელობით და საგანმანათლებლო მუშაობის ერთიან პროცესის განუყოფელ ნაწილს.
აქ საფუძველი ეყრება სათანადო მიდრეკილების გამოვლენას. შინაგანი შემოქმედებითი ძალებისა
და ნიჭის გამოვლენას, ცოდნა ჩვევების გაღრმავებას. ძირითადი ენობრივი-გრამატიკული საშუალებების
სათანადო გამოყენებას. ისინი შეასრულებენ საინტერესო და მრავალფეროვან სავარჯიშოებს
რაც ხელს შეუწყობს მათ დაინტერესებასა და მოტივაციის ამაღლებას.
წრის პროგრამა:
№
|
თარიღი
|
თემის
დასახელება
|
მიზანი
აქტივობა
|
რესურსი
|
დრო
|
1
|
2.10.
|
არსებითი
სახელი.
|
გაეცნობიან
მოსწავლეები არსებით სახელს. ტექსტიდან ამოიწერენ არსებით სახელებს
|
დაფა.
წიგნი. ცარცი.
|
45
წუთი
|
2
|
9.10
|
სასვენი
ნიშნები.
|
ისწავლიან
ბავშვები სასვენი ნიშნების გამოყენების მნიშვნელობას. კარნახით დააწერინებს მასწავლებელი
ტექსტს და სასვენ ნიშნებს დასვამენ სათანადო ადგილას.
|
კალამი
და რვეული
|
45
წუთი
|
3
|
16.10.
|
მხატვრული
კითხვა
|
ისწავლონ
ბავშვებმა ინტონაციით და გამომეტყველებით კითხვა. ივარჯიშებენ ბავშვები სარკის წინ
ლექსის წაკითხვას.
|
სარკე
|
45
წუთი
|
4
|
23.10
|
წერილის
დაწერა
|
მოსწავლეებს
ჩამოუყალიბდეთ წერის კულტურა, მიმართვის ფორმა. ბავშვები დაწერენ წერილს და გაუგზავნიან
ადრესატს.
|
კონვერტი.
კალამი. თაბახის ფურცელი.
|
45
წუთი
|
5
|
30.10
|
სინონიმები-ანტონიმები
|
მოსწავლეები
შეძლებენ სინონიმებისა და ანტონიმების ერთმანეთისაგან გარჩევას. მოიფიქრებენ სინონიმებს
და ანტონიმებს.
|
რვეული.
კალამი.
|
45
წუთი
|
6
|
6.11
|
განცხადების
დაწერა.
|
მოსწავლეებმა
ისწავლონ განცხადების წერის სტილი. მიმართვის ფორმა და მოთხოვნის ჩამოყალიბება. მასწავლებელი
და მოსწავლეები ერთად დაწერენ და განიხილავენ რამდენიმე განცხადების ფორმას
|
დაფა.
ცარცი.
|
45
წუთი
|
7
|
13.11
|
უცნობი
ტექსტის გაგება გააზრება
|
მოსწავლეები
შეძლებენ უცხო ტექსტის გაგება-გააზრებას. ჩამოაყალიბებენ ტექსტის მთავარ სათქმელს,
დედააზრს. ტექსტს წაიკითხავენ ინდივიდუალურად და გაცემენ კითხვებზე პასუხს.
|
წიგნი
|
45
წუთი
|
8
|
20.11
|
სიტყვის
დამარცვლა. სტრიქონიდან სტრიქონზე გადატანის წესი.
|
მოსწავლეები
შეძლებენ სიტყვის დამარცვლას და გადატანას. გაიხსენებენ, რა არის მარცვალი, რამდენ
მარცვლიანი შეიძლება იყოს წინადადება. შეასრულებენ დავალებებს.
|
დაფა.
ცარცი. რვეული. კალამი.
|
45
წუთი
|
9
|
27.11
|
ჩემი
საყვარელი ლექსის მხატვრული კითხვა
|
მოსწავლემ
შეძლოს ლექსის მხატვრულად კითხვა. ემოციისა და განცდის გადმოცემა.
|
წიგნი.
|
45
წუთი
|
10
|
4.12
|
სულხან-საბა
ორბელიანის ბიოგრაფია
|
ბავშვები
გაეცნობიან მწერლის ბიოგრაფიულ ცნობებს. მოსწავლეები ასოციაციურ რუკას შექმნიან მწერლის
მოღვაწეობის შესახებ.
|
დაფა.
ცარცი.
|
45
წუთი
|
11
|
11.12
|
იგავ-არაკები
|
მოსწავლეები
შეძლებენ იგავ-არაკის განმარტებას. ასოციაციურ რუკის შედგენით შეძლებენ იგავ-არაკის
დახასიათებას.
|
დაფა.
ცარცი.
|
45
წუთი
|
12
|
18.12
|
ზღაპარი
|
მოსწავლეები
შეძლებენ ზღაპრის განმარტებას და ისაუბრებენ ზღაპრის მნიშვნელობაზე. მოეწყობა ზღაპრის
ეკრანიზაცია საკლასო ოთახში. ნაჩვენები იქნება „წითელქუდა“
|
კომპიუტერი
|
45
წუთი
|
13
|
25.12
|
ტესტირება
|
მოსწავლეებმა
შეძლონ საწრეო მუშაობის დროს მიღებული ცოდნის განმტკიცება. ტესტს ადგენს მასწავლებელი
შესწავლილი მასალებიდან.
|
კალამი.
თაბახის ფურცელი.
|
45
წუთი
|
Comments
Post a Comment