Skip to main content

საწრეო მუშაობა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში მე-5 შეხვედრა.

სინონიმები და ანტონიმები 

        მოსწავლეებმა შეძლეს სინონიმებისა და ანტონიმების ერთმანეთისაგან განსხვავება. შეასრულეს სავარჯიშოები, რის შედეგადაც მოხდა მათი ცოდნის გაღრმავება. შეხვედრა ძალიან საინტერესო და ხალისიანად დასრულდა.

Comments

Popular posts from this blog

სოციალური პროექტის,,არა ბულინგს"- სურათები და მოკლე დახასიათება.

       სსიპ მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ მუხურჩის საჯარო სკოლაში   განხორციელდა სოციალური პროექტი ,,არა ბულინგს“. პროექტი ჩატარდა 14.10.2019 დან 28.10.2019-მდე მე-3 კლასში. პროექტს   ხელმძღვანელობდა   ნონა თოფურია.         უძველესი დროიდან დღემდე მთელ მსოფლიოში და   საქართველოშიც ბულინგი უდიდეს პრობლემას წარმოადგენს. ბულინგის ფორმები,როგორც სკოლის მოსწავლეებთან და თინეიჯერებთან, ასევე მოზრდილ ადამიანებშიც გვხვდება.მისი მსხვერპლი კი ძირითადად, ბეჯითი   მოსწავლე ან ნაკლის მქონე ბავშვი ხდება. სამწუხაროდ, საქართველოში ხშირად არ ტარდება ბულინგის საწინააღმდეგო აქციები.ჩვენს გარშემო ხშირია ბულინგი,რომელიც ითხოვს ყურადღებას და საზოგადოების აქტიურ მონაწილეობას პრობლემის აღმოსაფხვრელად.

სოციალური პროექტი:,,ჯანსაღ სხეულში ჯანსაღი სულია".

სოციალური   პროექტი სსიპ მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ მუხურჩის საჯარო სკოლა პედაგოგი:     ნონა თოფურია პროექტის   სათაური ,,ჯანსაღ სხეულში ჯანსაღი სულია“. პროექტში   მონაწილეები     მასწავლებელი,   მოსწავლეები,   მშობლები,   მოწვეული   უბნის   ექიმი. კლასი   10 რესურსი     ფოტოები,   ფორმატის   ქაღალდები,   მარკერები,   ფოტომასალები,   კომპიუტერი. დრო    2   კვირა. პროექტის   აქტუალო ბა     გამოცდილებამ   მიჩვენა,   რომ   მოსწავლეთა   უმეტესობას   არა   აქვს     ცოდნა,   თუ   რა დიდ   გავლენას   ახდენს   საკვები   ადამიანის   ჯანმრთელობაზე.   ჯანმრთელ   კვებას   შეუძლია   შეამციროს   ...

საწრეო მუშაობა ბუნებისმეტყველებაში მე -8,მე-9 შეხვედრა.

            მე-8 საწრეო მუშაობის თემაა: ,,ორგანიზმების განვითარება". ბავშვებმა გაიღრმავეს ცოდნა ორგანიზმების განვითარების შესახებ, გაეცვნენ  ილუსტრაციის დახმარებით პეპლის  ზრდა -განვითარებას მე-9 საწრეო მუშაობის თემა: ,,საარსებო გარემო" ბავშვებმა ჩამოთვალეს საარსებო გარემო, რომელიც ცოცხალი ორგანიზმებისათვის სასიცოცხლო მნიშვნელობისაა და ამ საარსებო გარემოში მობინადრე ცოცხალი ორგანიზმები დაახასიათეს.